Logo

Топ-5 професій в Інстаграм з доходом від 1000$

Топ-5 професій в Інстаграм з доходом від 1000$

Працювати онлайн і займатися улюбленою справою мріють тисячі українців. Адже це так класно: не потрібно ставити будильник на 5:00, щоб встигнути привести себе в порядок і дістатися до офісу; не потрібно перетинатися з деякими колегами і босом, яких не завжди хочеться бачити; можна самостійно планувати час, поєднувати роботу з навчанням, працювати в зручному одязі з будь-якої точки світу.

Сьогодні ми підготували для вас добірку Інстаграм-професій, які дозволяють заробляти від 1000 доларів онлайн з мобільного телефону. І ми зараз не про чарівні кнопки і історії про успішний успіх! Ми про реальні способи заробітку, які приносять реальні гроші. Цікаво? Тоді поїхали!

SMM-менеджер

Хто такий SMM-менеджер? Сммщик? СММ-фахівець? Це людина, яка займається просуванням бренду, конкретного продукту або компанії в соцмережах. Цій професії не вчать у вузах, але з розвитком соцмереж вона стає дуже затребуваною. Адже в наш час онлайн-аудиторія так само важлива для бізнесу, як і оффлайн-споживачі.
Чим займається СММ-менеджер?

  1. Будує стратегію просування.
  2. Наповнює контентом сторінки клієнтів.
  3. Відстежує статистику аккаунтів.
  4. Модерує сторінки.
  5. Організовує рекламні кампанії.

Сммщик допомагає збільшити кількість підписників, створює теми і приводи для спілкування, проводить різні конкурси, працює з критикою, коментарями, відгуками, аналізує сторінки конкурентів.

Скільки можна заробляти? Середня зарплата СММ — 15000 гривень, але це якщо ви підете працювати в СММ-агентства. Якщо ж будете працювати на себе, то набравшись досвіду зможете вести кілька проектів одночасно, а пізніше — створити команду і збільшити дохід далеко за межі 1000 доларів.

Блогер

Це скоріше не професія, а покликання, спосіб заробітку і можливо навіть стиль життя.

Чим займається блогер?

Розповідає про своє життя або про свої послуги. Регулярно публікує пости і Сторіс. Отримує гроші за рекламу на своїй сторінці від постачальників різних товарів та послуг. Спілкується з аудиторією і підігріває її інтерес. Виступає спонсором в різних гівах і конкурсах для збільшення кількості підписників.

Щоб почати заробляти, потрібно придумати, чим би ви могли бути цікавими та корисними. Любите подорожувати? Робіть тревел-блог. Покажіть підписникам дивовижні місця, розкажіть про місцевий побут, кухню, ціни на житло і т.д. Розбираєтеся в психології? Наповніть свою сторінку порадами. Коментуйте ситуації з життя. Проводьте прямі ефіри, в яких відповідайте на питання підписників. Ідей, насправді, море. Подумайте, що вам найбільше підходить і починайте діяти.

Скільки можна заробляти? Спочатку заробіток буде невеликий. Щоб приймати замовлення на рекламу, потрібно, щоб у вас було хоча б 5 тис. підписників. Від 4 тис. до 10 тис. підписників можуть принести блогеру в середньому 50-150 дол. за рекламний пост. Чим більше передплатників — тим дорожчий пост. Як бачите, розкручений блогер може заробляти набагато більше, ніж 1000 дол. на місяць.

Менеджер блогера

Менеджер блогера ... Хто це? Простими словами — це адмін сторінки блогера в соцмережі.

Чим займається менеджер блогера?

  1. Адмініструє сторінку (сторінки) блогера.
  2. Веде переговори з рекламодавцями.
  3. Планує публікації.
  4. Домовляється про зустрічі.
  5. Записує клієнтів на консультації (якщо блогер — це експерт в якійсь області).
  6. Домовляється про участь блогера в різних онлайн і офлайн-заходах.

Скільки можна заробляти? Все залежить від популярності блогера і кола обов'язків менеджера. Зазвичай дохід визначається як відсоток від заробітку блогера. Сума безпосередньо залежить від того, як блогер розвивається, від того, який інтерес викликає у аудиторії і навіть від якості товарів та послуг, які беруться на рекламу. Простими словами: зростає блогер — зростає і його менеджер!)

Таргетолог

Таргетолог — це фахівець з налаштування реклами в соціальних мережах.

Чим займається таргетолог?

Робить так, щоб реклама конкретної послуги або товару показувалася тільки тим людям, яким вона цікава і які могли б здійснити покупку. Клієнтом таргетолога може бути інтернет-магазин, який хоче збільшити продажі, автор онлайн-курсів, салон краси, фітнес-зал та ін.

Скільки можна заробляти?

Середній дохід таргетолога — 1000 дол. на місяць. Досвідчені таргетологи можуть отримувати значно більше. У цій сфері є можливості для професійного та фінансового зростання: можна створити онлайн-агентство або розробити онлайн-курси для початківців.

Сторісмейкер

За назвою професії нескладно здогадатися, що сторісмейкер — це фахівець зі створення сторіс. Це людина, яка робить по суті те ж, що і всі користувачі Інстаграм, але робить професійно і відповідно отримує за це гроші. Послугами сторісмейкерів користуються блогери, СММщики, маркетологи, фотографи, бізнес.

Чим займається сторісмейкер?

  1. Пише контент-плани для Сторіс.
  2. Придумує цікаві ідеї для зйомок.
  3. Оформляє Сторіс: підбирає колір, фон, шрифт, спецефекти, фільтри, стікери.
  4. Знімає та монтує відео.
  5. Створює інтерактиви.
  6. Аналізує реакцію аудиторії.
  7. Вибирає найкращий час для публікації Сторіс.
  8. Створює шаблони для Сторіс.
  9. Надає консультації.

Скільки можна заробляти?

Дохід залежить від багатьох факторів. Це і досвід, і тип зайнятості і рівень клієнта. В місяць реально заробляти від 300 до 1000 доларів.

Ми розповіли вам про найбільш затребувані і добре оплачувані Інстаграм-професії. Як їх освоїти і почати заробляти онлайн? Якщо вам щось припало до душі, пошукайте додаткову інформацію в інтернеті, почитайте/послухайте відгуки, відвідайте кілька безкоштовних майстер-класів. Якщо ви зрозумієте, що вам це дійсно цікаво — вибирайте курси і вперед до досягнення онлайн-вершин. Курси можуть тривати 1-3 місяці. Ціна питання — від 500 до 1000 доларів. При серйозному підході навчання окупиться дуже швидко.

Публікації по темі